Aybersa aliMommy iki ve üç arasında 2 numara daha hoş kombinlenir , 1 de fena değil ama çok göz yoruyor
Yavrugeyikinannesi aliMommy Bence 1 numara . Minik çiçekli elbiselerin hem modası da hiç geçmiyor ve daha kibar duruyor. Bende çok severim çiçekli giyinmeyi.🌺