Minikbirkalp Kızlar bebeğim 19 günlük zıbın üstüne uzun kollu altına da tek alt ve bir çift çorap eldiven bu şekilde giydiriyorum ama sıcak olur kısa kollu giydir diyorlar evimiz çok sıcak oluyor sizce nasıl giydirmeliyim bana üşür gibi geliyor ☺️🤗🤭
burcuruli Minikbirkalp eviniz sıcaksa kısa kollu zıbın, alt pijama ve çorap giydirebilirsiniz göğsü veya sırtı soğuk olursa uzun kollu zıbına geçersiniz bence onlar da bunalıyorlar 🥰
Sedoss02 Minikbirkalp ev sıcaksa çok giydirme terlemesi de iyi olmaz takip edersen anlarsın neyi istediğini.. terlerse veya isilik olursa sıcaksa demek ona göre azaltırsın
NoThing2Lose Minikbirkalp ince uzun kollu salaş şeyler giydirin veya zıbın giydirin göğsüne elinizi koyun soğuksa üşüyor demektir
abdullahinannesi1 Minikbirkalp merhaba, evinizin sıcaklığına bağlı tabi. 26 dereceden sıcaksa bebeğe kısa kol zıbın yeterli. Kat kat giydirmenin hiç faydası yok.
Minikbirkalp Sedoss02 terleme ve isilik yok olmuyor bazen çok huysuz oluyor sıcaktan mi gazı olduğu için mi anlayamıyorum ☺️
Duyulurum Minikbirkalp ağustos ortasında doğum yaptım ben de bu şekilde giydirdim. Evim öyle çok sıcak değildi. Ama serin de değildi.