Merhaba güzel anneler. Bebeğim 19 aylık ve hala emziriyorum. Bu aralar halsiz diş çıkarıyor ve kilo verdi. Zaten yemekle arası yoktu emdiği için hiç yemiyor. Hele geceleri sürekli emiyor. Doktorum da bırak artık faydadan çok zarar oluyor ona dedi. Ne önerirsiniz? Sizler nasıl bıraktınız? Yemek yemeye nasıl ısındırabilirim?