Bebeğinizi babynestte uyutun o dönemlerde beşiği pek sevmiyorlar, ağlayama başlayınca geceleri duş aldırın karnına masaj yapın, beyaz gürültü dinletin, her alt değiştirmede sevim kuruçamın youtube da gaz masajı videosu var onu uygulayın, ben vicol damla ve biogaia kullanmıştım memnun kaldım size de öneririm sabırlı olun geçiyor şuan gaz sancılarının zirvede olduğu dönemdesiniz 50.günden sonra hafifliyor gaz sancıları 3.ayda bir şeyleri kalmıyor