Kizlar merhaba. Normalde 2 yasa kadar emzirmeyi düşünüyordum. Fakat bu aralar sutum iyice azaldi. Damla damla gelmeye başladı. Bazen fiskiriyo bazen damla damla geliyor. Neyse kizimd o iki damla sute guvenerek yemek yemiyor adam gibi yada mama icmiyor. Mesela emerek uyumayi seviyor fakat emerken sut gelmedigi yada az geldigi icin cok ağlıyor. Haliyle ac kalmis oluyor. Mama yapiyorum karni doysun diye ama meme emmek icin mamayida icmiyor. Su an 16 aylik ama 9 kilo. Bu durum benim canimi sikmaya basladi iyice. Hem uykuya gecmesi zorlasti hem de ac kaliyor sürekli. Bu sebeple memeyi biraktirmayi düşünüyorum. Bana tavsiyeleriniz nedir ? Nasil yapabilirim ?