Bende 2 gün önce taktırdım klipsi hissettim sadece normal dogum yaptıysan anlamıyorsun çok zaten biraz agrı oluyor sadece sonrasında bakalım ilerleyen zamanlarda tekrar yazarım bende bide enfeksiyon çıktı bayram sonrası hastaneye gidicem özlede taktırdım