Maria1981 Bebeğimin dün ateşi yükseldi acile götürdüm kan değerleri düşüşün de altında çıktı doktoru böyle giderse kan kanseri olur dedi Allah korusun bağışıklığı çok düşmüş kansızlık zaten var. Var mı BM’yle bir şey yaşayan
Mbebeh Maria1981 Tobe est 🙄 Allah korusun demeyin öyle şeyler. Kan değeri düşünce hemen kanser mi olunuyormuş !! Bence siz acilen doğru düzgün bir doktora götürün çocuğunuzu
Yelda35 Maria1981 ne salak şu doktorlar. Kendi doktorunuzla görüşün insanın sinirini bozmaktan başka birşey yok
gokkusagitozu Benimde çok düşük ama böyle bir şey demedi asla doktorum ilaç takviye kullanıyorum, onlar işe yaramazsa iğne ve serum ile tedavi uygulanıyor öyle dedi. 🤷