Hiranursagdic sadece kan sayımı için çok fazla o ücret, bende özel hastanede çalışıyorum Ankara’da en pahalı özel laboratuvar 400 liraya yapıyor o neymiş öyle soyguncular resmen 🥵 bizim bebek 4,5 aylık ama sağlık ocağındaki bebek hemşiresi ister özelde yaptır ister burda dedi 9. Ayda kan sayımına baktır dedi ama bilemedim bizimki niye öyle dedi