Sarelifhanm Kızlar sezeryandan sonra skntılarım oldu ıkıncı kez amelıyat odum sımdınkarnımdan tekrar su gelıyor ıyı bır doktor onerısı ıstıyorum
sevim_kos Sarelifhanm selma tokuçoğlu. Eşimin doğum doktoruymuş. Kızımı da o doğurttu. Çok tecrübeli bi doktor. Gram sıkıntı yaşamadım ne ameliyatta ne sonrasında. 3 gün sonra ayaklandım. Ne ağrı ne iltihap. Bi görünün isterseniz. Ama hastanede değil muayenehanesi var
Asyam140820 Güler klinik aşkın çigdem hoca birde Zahide küçük en iyileri hacettepe de murat Gültekin prof doktor hepsini arayın
Saliha123 Baskent hastanesi Göğşen Mehmet ÖNALAN . Tüp bebek doktorumdu harika bir hekim sezaryen doğumumu da o yaptırdı hiç bi sıkıntı yaşamadım kendisi tv programlarına da konuk oldu geçtiğimiz günlerde gözünüz kapalı güvenebilirsiniz Allah’ın izniyle
Elif1010 Sarelifhanm En son geçen sene gittim şuan ne kadar bilmiyorum aradığınız da açarlar aciliyetinizi belirtin
Elif1010 Sarelifhanm Ben doğum paketi almıştım sonra bir muayeneye gittim extra doğumdan sonra 450 vermiştim olmuştur 1 sene geçti