Dertleşme postu desem yeridir nolur başına gelen varsa lütfen yardımcı olsun çocuğumun huyu çok kotu asiri huysuz herşeye agliyor çok ısrarcı birşeyi isterken sürekli huysuzlanarak mizmizlanarak yaptırmaya çalışıyor. Bir yere bile gidemiyorum sosyal hayatım yok denecek kadar az. Çok bunaldım gittiğim yerde utanıyorum çocuğum durmayinca. evde bile durmuyor akşama kadar çok ağlıyor nazar duası falan fayda olmadı psikolojim çok bozuluyor esimde huzursuz oluyor hiç fırsat vermiyor dediklerini yaptırmak için,sürekli ağladığı için..
Yardımınıza ve duaniza ihtiyacım var..
Boyle bir sorun yasadiysaniz nasıl duzelttiniz?
Kızım 2 yaşında bu arada .