minikbaykus Selectra 50 mg kullanmaya başladım. Aşırı iştahsızlık var ilacın etkisi mi. Canım hiçbirsey yemek istemiyor
minikbaykus Bu durum canımı sıkıyor. Lokmalar boğazımdan geçmiyor. Haliyle halsizlik oluyor. Bu kadar iştahsızlık yapması normal mi
minikbaykus Psikiyatriye bir sonraki randevuda soyluycem. Umarım bir çaresi vardır. Yada ilacı mi değiştirir
minikbaykus Burdaki bazı yorumlarda okudum. Bazılarının iştahını açmış benimde tamamen kapandı. Kişiye göre değişiyor mu acaba. Yada benim başka bir problemim mi var
Pnar_2886 Ben de lustral 50 mg kullanıyorum iştahım aşırı açıldı normalde bu tarznilaçların kilo aldırdığıni duymuştum