Beril51 benim bebeğim normalde hiç huysuz değildir bi acıkınca ağlardı bide uykusu gelince. Her şeyi deniyorum yapmadığım şey kalmıyor ama sürekli mızmız bazen de içli içli ağlıyo napıcağımı şaşırıyorum bazen dayanamayıp bağırıyorum. İnşallah çabuk geçer bu günler