hilalella Arkadaşlar merhaba 6 aylık bir bebeğim var bugün eşimin içine doğmuş gibi test yapsana sende bir değişiklik var dedi yaptım silik çizgi çıktı bozuk diyerek bir diğer testi daha kullandım aynınsilik çizgi onda da var hamile miyim
Turuncukafa15- hilalella pozıtıf çıktığı zaman %90 doğru demişdi doktorum . Negatıf de yanılma payı oluyormş Hayırlı olsun🙂
hilalella Turuncukafa15- teşekkür ederim arkadaşım, çok istiyordum rabbim nasip etti ama arafta kaldım ikisi de silik çıkınca