seyma7442liva Arkadaslar merhaba 2 aylik bebegimin LAKTAT degeri yuksek cikti cok korkuyorum yarin doktora gidecegiz bi siki ti olur mu basina boyle bisey gelen var mi?
Seray56 seyma7442liva merhaba değeriniz kaçtı benım oğlumunda deri sorunu vardı sürekli bişiler cıkıyordu bu degeri 340 cıktı
seyma7442liva Merhaba gecmis olsun bizim degerimiz 30 du 2 hafta sonra tekrar kan gazina baktilar 20 ye dusmustu. Ilac felan kullanmadik takip edildi birde bol bol emzirdim.