Aloneeee primolut n , kullandım tatile denk geliyordu emziriyorum . Doktoruma sordum emzirme sırasında kullanılmaz dedi ve ilacı bıraktıktan sonraki 3 günde emzirme dedi. Neyseki buzlukta sütlerim vardı bebeğim 1,5 yaşındaydı ayrıca. Sağdım ve döktüm sütü . Başka adet geciktirici ilaç var mı bilmiyorum