Ben oğlum ek gıdaya geçtikten sonra 10 yıl yaşlandım saçımda aklar çıktı bir çocuk hiçbirşey yemek istemezmi ya çizgi film falan bile denedim en son çare olarak yeterki yemek yesin sadece yemek yerken izlesin dedim yok hiç bi şekilde yemiyor bu çocuk 16 aylık akşama kadar 2 ölçek mamayla duruyor sabah yalvar yakar 2 çatal yumurta yer kollarım ağrıyor onu yedirene kadar yediği şey sadece bu kefir çikolatalı süt pınar devam sütü denedim ama yok yok asla hiçbişey istemiyor sinir krizi geçirip ağlıyorum artık ya o kadar bıktımki