Melis2015 her ebe ilgili olmuyor malesef.. daha önce oturduğum yerdeki ebe bı kaç gün önce arar bilgilendirirdi şu gün aşınız var,gelmeden önce banyo yaptırın sonrasında yapamazsınız yan etkileri olabilir falan diye,hamileyken de çok iyi takip ederdi beni.. şimdi kayıtlı olduğumuz ebe hiç aramaz etmez,gittiğimiz zaman bı dahaki asi tarihini yazar o kadar ,ikinci çocuğum bu arada o yüzden az-cok biliyorum ne olması gerektiğini… İlgili doktor ve ebeye denk gelmek gerek… Özele goturuyorum ben çocuklarmi,6aylik olmak üzere doktorumuz bugüne kadar hep bir dahaki kontrole.ne zaman gitmeliyiz durumu nedir hangi aşılar Va hepsini anlatır