__56seu bende 40. Gün kontrolüne gittiğimde smear testi aldığını söyledi ve sonra 15 gün kadar geçince patoloji sonucunuz çıktı diye telefonuma mesaj geldi hastanenin sonuç sayfasından baktım sonucuma. Sezaryen doğum yaptım ama bildiğim kadarıyla doğum sonrası kontrollerde alıyorlar genel bir muayene olsa gerek diye düşünüyorum sizinkinide. Ama parça olarak geçmez smear testi doku örneğidir, kist miyom vs varsa parça alınır emin misiniz parça olduğuna