Merhaba,
Bebeğimin musluktan su akar gibi bi kusma problemi var. Bunu genellikle yemek sonrasında veya yemek yerken yapıyor. Bebeğim 9 ay 18 günlük. Malesef artık anne sütü alamıyor. Formül mama ile besleniyor. Normalde bu zamanlarda en az 420 ml mama içmesi gerekiyor. Fakat benim bebeğim en fazla 300 ml içebiliyor. Sabah uyandıktan 1 saat sonra yumurta sarısı, avakado, tahin, 2 tane keçisütlü bebe bisküvisi, 1 tatlı kaşığı labne peyniri, 1 çay kaşığı hurma özü ,birazda ekmek içi karışımı yiyor. Sabah Uyandıktan 2 saat sonra uyuyor. 1 saat kadar uyuyor kalkıyor. Bi kase çorba içiyor. Çorbanın içine biraz ekmek doğranmış oluyor. Yine 2-3 saat sonra meyveli yoğurt yiyor ve uyuyor. Yine aynı şekilde 1 saat uyuyor. Uyandığında tekrar bi çorba içiyor. 3 saat falan uyanık kalıyor. Bu sefer ya yoğurt ya da muhallebi gibi bişey yiyor. 9 gibi gece uykusuna geçiyor. Gecede 2 kere 90 ml olmak koşuluyla en fazla 180 ml içiyor. Tabi bazen sadece 90 ml içip uyuyor. Gündüz uykularından önce uyumaya geçerken mama vermeye çalışıyoruz fakat kabul etmiyo. Bebeğime ben çalıştığım için haftaiçileri 3. Ayından 9. Ayına kadar annem baktı. 9. Ayından sonra kayınvalidem geldi. Yani bu düzen onların uyguladıkları bi düzen. Bebeğimin bu kusma problemi 2 aydır var. Doktora götürdüm ultrason çekildi, idrar tahlili, idrar kültürü, kan tahlili hepsine bakıldı. Birşey çıkmadı. Ayrıca bebeğim çorbanın veya muhallebinin içinde pütürlü birşey gelincede ağzına ya tükürüyor ya da öğürerek kusuyor. Bu da canımı çok sıkıyor. Ben hep daha fazla mama vermelerini beslenme saatleri arasında en az 3 saat bırakmalarını söylüyorum ama hep kendi kafalarına göre hareket ediyorlar. Siz nasıl bi beslenme düzeni uyguluyorsunuz ? Benim bu düzenim sizce nasıl ?