Merhaba güzel anneler, ek gıdaya başlama sürecine geçmiş ya da atlatmış olanlar deneyimlerini paylaşabilir mi ? Biz 5 ay 15 günlükken başladık geç mi kaldık bilemiyorum. Dr. Tavsiyesi ile sebze püresi ile başladık fakat öğürerek tükürüyor başarılı bir sonuç alamadık henüz. Sizler ne durumdasınız ?