_mmom 6 aylık bebeğime 4. Ayından beri ocean 1.000 olanı kullanmışım 400 kullanacağıma 😭 bişey olmuş mudur ya da olur mu ooff :((
HEY03D _mmom doktorunla görüş çok sıkıntı çıkacağını düşünmüyorum ama bıngıldağı erken kapanır felan derler (kesin demiyorum bak) muhtemelen doktorun bir süre kullanma der
fadikada _mmom ben ocean 400 olanını kullanıyorum. 1000 lik olan biz yetişkinler için 🙄 doktorunuza sormanızda fayda var
birtatlianneee _mmom çok yükselmeyecektir ancak önce doktorunuza danışın ve iki hafta sonra kan tahlili verin bir damla mı veriyordunuz 1000 olanı
simaybrcu _mmom üzülmeyin ocean d çok etkili bir vitamin değil. Zar zor değer yükseltiyor. Bir şey olmamıştır.
_mmom HEY03D ben de direkt ondan korktum aslında aylık muayenelerde bıngıldakla alakalı bi sorun çıkmadı ama :(
HEY03D _mmom kullandığınız vitaminde prospektüs felan var mı ? Çocuklar için bebekler için felan belki doz aralığı yazıyordur
fadikada _mmom nasıl farketmediniz ne kadar kullandınız peki ? 600 lük olanı olsa bi nebze tamam ama 1000 lik çok yüksek
fadikada _mmom fadikada 2 ay kullandım ben 2 çeşit olduğunu bilmiyordum ocean önerdiler aldım Aklında olsun canım 2 değil 3 çeşit 400 lük 600 lük ve 1000 lik var.
Melekbas _mmom birsey olucagini sanmiyorum yarin vermeyin mg yuksek oldugu icin ertesi gun verirsiniz her zaman kullandiginizi doktorunuza yada saglik ocagina sorun yinede ama