Kızlar 1 bucuk aylık kızım var çok çok acıktığı zaman emiyor beni sıkıntı yok ama uyanıyor biraz uyanık kaldığında asla emmiyor memeyi iki gündür aynı özellikle öğleden sonra yapıyor bunu çok acıkması lazımki emsin başka kucağıma alır almaz ağlıyor meme reddi de sayılmaz ama niye böyle yapıyor böyle olan varmı