BirPrensesAnnesi20 Kortizon kremleri bir işe yaramaz. Mesele içte çünkü dışta değil. Bebeğe daha çok zarar verirsiniz bu şekilde. Öncelikle süt ve süt ürünlerini kesin. Neyin egzamaya sebep olduğunu bulmaya çalışın. Bunlar yiyecekte olabilir deterjan şampuan vb de olabilir. Paketli gıdalardan uzak dursun. Bagirsagini ve karaciğerini iyileştirmek önemli ve bu zaman alır.. 2 yaş bebek fermante gıdalar yiyebilir diye düşünüyorum. Turşu,şalgam,sirke (ev yapımı) gibi. Probiyotik başlayabilirsiniz. 2 ay arayla marka değiştirerek. Nbl kids tavsiye ederim. Ağızda eriyor tadı güzel.. Kenevirli sabun iyi geliyor. Duş sonrası sarı kantaron yağı. ( sürdükten sonra güneş görmesin cildi leke yapabilir). Doğal nemlendiriciler kullanabilirsiniz siveno,incia gibi.. şampuan vb tavsiye etmem. Kenevir sabunu yeterli olur. Bol su tüketmeli. Yemek arasında veya yemek sonrasında olmamasına dikkat edin. Suyun ve yemeğin sindirim şekli farklıdır.
Alerjik egzama zaman ve sabır ister. Bazen pik yapabilir.
Birde domates ve patlıcan alerjiyi daha çok tetikler. Bu süreçte uzak kalmasında fayda var. Geçmiş olsun.