Bende tam bu konu içim post açmayı düşünüyordum takip edeyim bari. Kremler o kadar pahalı ki yanına yaklaşılmıyor. Ben kendime procsin kullanıyorum aynı markanın bebek ve anne İçin olanını gördüm içeriğini de bilmiyorum açıkçası. daha önce procsin anne bebek güneş kremi kullanan oldu mu beğendiniz mi