Resmen bir aydır geniz akıntısı ve öksürük var eskiden hapşırık vardı şimdi azaldı yok denilecek kadar, yapmadığım şey kalmadı. Öğüre öğüre sarımsak kürü yedim ıhlamur içtim nane limon içtim. Yok hiçbir şey fayda etmiyor. Doktor notuss isimli şurubu verdi ama 2 ay 13 günlük bebeğime vermek istemiyorum. Öksürürken resmen kasılıyor kırmızıdan mora dönüyor. Balgamı çıkaramıyor. Tavsiyesi olan var mı herşeye açığım