Aycan1419 kesinlikle korkutmak değil amacım ama bebekler büyüdükçe daha da fazla zorlaşıyor. Diş dönemi atesleniyo hasta oluyo, emekleme dönemi yok düşecek yok yanacak. Ek gıda dönemi yemiyo kusuyo 🤦🏻♀️ uyku düzeni oluşturmasi 🤦🏻♀️ bu bebeler çok fenalar 😅😂
Bu arada size naçizane tavsiyem, atak haftası geçince bebeğinizi desteksiz uyutmayı öğretin. Ben şu an çok aşırı zorlanıyorum.