Masumkelebek bnmyavrm Canım bu biraz tehlikeli bir durum. Bebeğin aç oldukça şekeri düşüyor ve bundan dolayı uyku eğilimi yapar. Sende uyuyor diye uyandirmayip emzirmezsen yada mama vermezsen Allah korusun kalp durmasına kadar gidebilir. Eğer eemziriyorsan daha sık vermeyi dene uyusa bile uyandir yada uyku halinde ver . Emzirmeye hala devam ediyorsa mama takviyesi vermelisin. Aç büyük ihtimal kan şekeri düşüyor
bnmyavrm Kucuk olsa sarilik dicem ama hic sarılırgmz olmadi saatlerdir uyuyor zorla agzna mama verdm cok az icti ne yaptıysam uyanmadi atak haftasında ondan olur mu
bnmyavrm Bıraksam hic uyanmck hic yemicek yani saatlerdir ac aklm almiykr nasl.uyur ve gazi cok var ona rağmen göbeği kocaaman
bnmyavrm Sinemolojib valla ellemesem 12 saat uyucak dünden beri boyle emmiyor mama da kabul etmiyor ama keyfi yerinde
anorganikanneeee Daha çok küçük o yüzden uyandırmaya çalış. Üstünü çıkart, altını açık bırak, topuğuna vurabilirsin, burnunu hafif sıkabilirsin birde pamuk ıslatıp yanaklarına boynuna sür kesin uyanır. Uzun süre aç kalması şekerini düşürür.
Sinemolojib bnmyavrm eğer sadece dusta uyanıyorsan 3 saatte bir kafasını ıslatın hem ferahlar sıcak havalarfa hemde uyanir
bnmyavrm Masumkelebek asi oldu cok huzurszdu ne emdi ne mama yedi werdm yine zorlada olsa uykusunda ama uyanmadi yine 😔😔
Moniza bnmyavrm ben burda bir çok kişinin yazdığını gördüm 2 ay aşısı bazı bebeklerde uyku yapiyormus sizin bu uyku süreci kac gündür böyle
Masumkelebek bnmyavrm Sağlık personeliyim.benden o yüzden sık karşılaşılan bir durum herşeyi değerlendir malsef küçük oldukları için hep deneme yanılma oluyor
bnmyavrm Masumkelebek tesekkud ederm cok zorladm ama sonnda uyandrdm ilk kez böyle oluyor normalde ax kalınca ortalığı yıkar mamasini bile zor hazırlarım asi mi yapti bilemiyorum