Merhaba 38 haftalık hamileyim. Daha önce bebeğim çok çok hareketliydi resmen kolu bacağı bi sağdan bi soldan çıkardı hep oynardı. 2 gündür hareketleri hiç yok denecek kadar az böyle vuruyorum karnıma tatlı birsey yiyorum çok uğraşınca hafif bi kıpırdama oluyor normal mi bu .İnternetten bakmıştım büyüdükçe hareketleri azalıyor fln çıktı