NisanAnnesi Hanımlar yavaştan ek gıdaya başlamak istiyorum ilk etapta 4. Ayda neler yapmam lazım nereden başlasam ne kadar versem anne sütü almadığımız için beklemenin bir anlamı yok diye düşünüyorum 6. Ayı
Crocus NisanAnnesi bende 4. Aylık başladım aynı sebepten yoğurt(ev yapımı) haşlama sebze (patates,havuç gibi) elma armut şeftali muz gibi meyvelerden verebilirsiniz. Muhallebi olabilir. Yalnız yumurta sarısı için 6. Ayı beklemenizi öneririm
Merve201119 NisanAnnesi ilk olarak yoğurt meyve olarak elma şeftali armut muz kırmızı eriği verebilirsin canım sebze olarak patates havuç kabak muhallebi olabilir sütle değilde formül mamayla yapabilirsin
Merve201119 Deletedmom136 meyveyi cam rendeyle rendeleyip verdim sebzeleride haşlayıp biraz zeytinyağı koyup ezip verdim
Asaf311 Yoğurt seftali elma muz biz bunlari yiyoruz simdilik yogurduna katiyorum hergün öğlen veririm yarim cay bardagi sonra meme emer yatar
Crocus NisanAnnesi püre halinde verdim biraz suyla açabilirsiniz veya sütle. 6 aya kadar sadece 1 öğün yeterli olucaktır. Zaten doyumluktan ziyade bu aylar biraz daha tadımlık olucak
NisanAnnesi Vera-12 bir çay kaşığından zarar geleceğini düşünmüyorum kaldıki kaç mama değiştirdik biz bünyesi alışık diye düşünüyorum damağını alıştırmak istiyorum direk alışması zor olabilir şimdiden neye alerjisi var bilmiş olurum diye düşünüyorum
Vera-12 NisanAnnesi zaten tadım döneminde öğreneceksiniz alerjisi olup olmadığını devam sütleri anne sütü baz alınarak üretilir ben çocuk gelişimciyim ve yıllarca bu işin okulunu okudum hep öğrendiğim 6 ay anne sütü o yoksa devam maması 6ay sonrasında ek gıdadır.dünya sağlık örgütü ve doktorların çoğu bu şekilde önerir ama yinele siz bilirsiniz