Merhaba anneler tecrübelerinizi ihtiyacn var spiral taktırmak istiyorum doğum yapali 25 gün oldu 40 çıkınca taktirabilirim diye biliyorum ama takarken acır mı sonrasında bir sorun yasarmiyim çok korkuyorum. Üçüncü bebeğim üstelik kanama çok oluyor diyorlar bel ağrısı oluyor diyorlar fikir alabilirmiyim