Valla bende de aynı durum suan bebegım. 5 ay 3 günlük eskiden besigın de uyuyordu gece 1 kere kalkıyordu şimdi nerdeyse saat bası kılo olarak benim çocuğum da az aldı. Ben formül mama kullanıyorum ilk başlarda çok güzel bitiriyordu şimdi 60,70 cc içip bırakıyor üzülüyorum yani bide çalışan bi anneyım😢😢😢