Elisaninannesi35 Bertasi25 hasta olunca çocuklar çok ağlıyor demek ki benim de kızım dünden beri ağlıyor ve çok uyuyor…
BsO Elisaninannesi35 bebeğiniz kaç aylık bilmiyorum ama ya bol bol su verin ya da bol bol emzirin ateş düşmesine yardımcı olur
Elisaninannesi35 BsO 7 ay 11 günlük canım , emiyor , su az da olsa içmeye başladı dün hic icmiyordu , doktora gittik boğazları kırmızılasmiş ciğerleri temiz o yüzden kana bakmak istemediler canını yakmayalim hiç dediler
Selveraytkn Elisaninannesi35 çok şükür çok iyiyiz antibiyotik çok iyi geldi dün ateşimiz hep 38,5 39du bugün sabah bı iki kere 38 oldu onun haricinde 37 36,8 36,6 keyfi de yerinde beti benzi yerine geldi öksürük hafifledi bu kadar etki edeceğini bilsem ilk buraya getirir gece yatirirdim hemen
[silindi] Elisaninannesi35 bizim de ateşi 2 gün sürdü dolven verdi doktor O şekilde geçti ama boğazı halen çok kötü maalesef. Bu arada ondan önce hep calpol verdim ama düşürüp tekrar çıkardı ateşini. Siz doktora sordunuz mu belki başka bi şey önerir veya iğne yapar
Elisaninannesi35 Yncatc inşallah canım , antibiyotik verdiler ciğerleri temiz Allah’tan bakalım ilerleyen günlerde atlatırız İnşallah
Asafecrin Elisaninannesi35 öksürük fln yok sesinde de degişijlik yok ama ateşi çıkıyor bugun 39 a kadar cıktı ateşi
Elisaninannesi35 Asafecrin anladım canım bizimde öyle ama doktor boğazlari kırmızı dedi antibiyotige başladık
Asafecrin Elisaninannesi35 3 hafta önce götürdüm aynı ateş vardı bogazı cok kötü ddi antibiyotik verdi şimdi tekrar ateşi var götürsem yine antibiyotik verir her ay antibiyotik kullanıyoruz bagışıklıgı iyice düştü o yuzdn fazla ilaç kullanmak istemiyorum
Ask_kokulu_yavrum Elisaninannesi35 dün geceden sızlanarak uyandı ateşi vardı bu gece oldu halen ateşli sabah doktora götürdük antibiyotik ateş düşürücü verdi antibiyotik şurup 2 kez ateş düşürücüyüde duruma göre veryorum ve paranox fitilde yapıyorum bi ayağımız duşta (25 aylık) bu geceyi atlatırsak iyi yoksa tekrar doktora götüreceğim öksürük ses kısıklığıda başladı Önerisi olan varsa bekliyorum