AlmiraninAnnesi11 canım benim bebeğim 38 günlük gündüz ana kucağında uyutuyorum gece beşiğinde gündüz oturma odasında ışıkta ve sesteyiz gündüzü bilsin diye şimdi şöyle yendioğanlar dar sıkışık yerden geldikleri için yatarken aynı hissi istiyor diyordum gündüz rahat uyuyor ana kucağında gece saat başı uyanıyor aç değil huzursuz sonra ana kucağı dedim sıkı dar içine gömülüyor rahat hiisediypr beşiği büyük koyuyorum uyanıyor hemen beşiğine battaniyeden ana kucağı gibi tam vücudunu saracak şekilde yatak yaptım yataşın yenidoğan juno yatağı gibi bi de kundaklıyorım denedim gece acıkınca 2 saatte bir uyandı gerçekten