Kızlar bebeğim prematüre doğdu çok küçüktü 1400 gr di. Kilo kaybetmesin diye sütümü sağıp verdik bugün 2 aylık oldu kilosu 3500 oldu sutumu hem sağıp veriyorum hemde emziriyorum emince 15-20 dk bırakmadan emiyo biberonu bırakıp tamamen emzirsem kilo kaybı olurmu diye korkuyorum ne yapmalıyım acaba fikirlerinize ihtiyacım var