Gecemmm yaa dediğim gibi deneyin belki işinize yarar , sütünüz bol , tazyikli olabilir, oğlumda bebeklik döneminde o sorunları yaşadım , önden sütüm çok gittiği için boğuluyordu , emmeye yetişemiyordu nefes nefese kalıp. Zamanla düzeldi🤗
Veya Emzirme pozisyonunu da değiştirip deneyebilirsiniz mesela