Srpl2344- Merhaba,
Testi beklemenize gerek yok bebeginiz zaten cok küçük testler bu aşamada Yanıltıcı olabiliyor. Elbette yapılsa daha iyi ancak cocuk bu belirtileri vermişken ilk yapilmasi gereken diyettir. Mama kullaniyorsa alerji mamasina geçiş yapmaktır. Çünkü alerjene maruz kaldikca bağışıklık sistemi zayıflayacaktir.
Emziriyorsaniz, başta süt ürünleri olmak üzere yumurta, kuruyemis vs. gibi gidalari randevu tarihine kadar tüketmemis olmalisiniz. Çocuğunuz bu şekilde rahatlayacaktir.
Mamasini alerji mamasi olarak almaniz gerekiyor.
Esasinda kullanabileceginiz alerjik damlalar da var ancak doktorunuzun recete etmesi cok daha uygun olur. Suanlik hic tereddut ve ihmal etmeden diyete baslamaniz oldukça yararlı olacaktır 🌸