Yorgunannee_dd Evet kesinlikle goz kapağında oluyor. Hatta acilamayacak kadar şişiyor kimi zaman. Alerji şurubu kullanmaniz gerekiyor, doktora danışmanız yarariniza olacaktır. Stilex de iyidir ama ovadril bu işlerde daha hızlı etki gosterir. Tabi sizinki icin recete farkli olacaktir.
Endise etmeyin, bizim ailede her cocuk bireyin mutlaka başına gelen tatsiz bir durumdur, gecicidir