Herkesın de ne rahat gecmıs maşallah, benım hatırlamak dahı ıstemedıgım kabus bır gundu aşıdan ¾ saat sonra aglama krızı başladı , bacagının bıri komple şişti aşı yerınden ateşi cıkdı, cocugumu hıc öyle gormemısdım kaldıkı mızmız bırbebek hıc degıldı 5 kez dr u aradım ılık kompres yapın dedı ama ne mumkun, aksam uzerı sakınleşdı şişi ınmeye başladı