NoMental Anneler çarşamba günü tatile gideceğim ben ve eşim bilet kestik de oğlum 7 aylık onun için de bilet kesmem gerekiyor mu ?
Deletedmom0099 NoMental biletleri alırken 2 yetişkin bir bebek olarak işlemeniz gerekiyordu aldığınız firmayı arayıp sorun bu saatten sonra nasıl olacağını
Winnithepooh NoMental siz bilet alırken zaten yolcu olarak 3 yani 2 yetsikin 1 bebek sececeksiniz ona orda bilet kesiliyor cüzi tutar 2 yaş dolunca 2 yetsikin 1 çocuk bileti alacaksınız 3 kolyltuk şeklinde 😊
Laydaren Yade012 alınıyor maalesef, sadece kendilerine koltuk düzenlenmiyor. Daha uygun bir fiyat alınıyor yalnızca.
Dolores NoMental tabiki 3 kişilik kesmeniz gerekiyordu. Bebek için koltuk olmuyor ama sanırım kemer ücreti biz 89 tl ödedik. Sonradan olur mu emin olamadım müşteri hizmetlerine sorabilirsiniz 😇