Kizlar iyi geceler kizim 1 ay 27 gunluk kalca ultrasonu cekildi bir degeri dusuk cikti doktor 1 ay sonra tekrar cekinecek dedi gelisim asamasinda cok korkuyorum bisey olur diye sizce dusuk olan degeri yukselir mi kalca çıkıgi boyle bisey yasayan varmi?