Merhabalar ikiz bebeklerim var ve 8. Hafta atağına giriş yaptık dün. Dün fark ettirmedi ama bugün aşırı huzursuz mutsuz memnuniyetsizler. Bebeklerimde görmediğim davranışları görüyorum , memeyi ve mamayı red ediyorlar veya yemesi gerekenin 2 katı öğün yiyorlar. Uykuyu red ediyorlar. Oyun oynamayı red ediyorlar. Hepsini hallettim ama uykuyu halledemedim ikisininde 4-5 saat ayakta kalması kısır döngü oluyor. Büyüme atağını nasıl atlattınız?