İyi geceler sevgili anneler bebeğimin yaşına girmesine sayılı günler kaldı ortama sokarım parka götürürüm pikniğe götürürüm anneannesine veya babaannesine gideriz ama ortamlarda herkesi yabancı biliyor kimseye gitmek istemiyor ya benim yada babasının kucağına hep bu aylarda normal mi yaşayan var mı varsa ne zaman atlattınız bu durumu🙏 🥰🥰