Buralara çooook kez yazmıştım ama hep aralara kaynayıp gitmişti.. bebeğim 13 ayını bitirdi 10 gün önce, hala ek gıda almıyordu memeye güvenden.. ve hiç yemek yemediği için yaklaşık 8 aydır kabız.. mecburen memeden kesicektim ve bugün yaptım. Gündüzleri vermeyeceğim, yemek veriyorum. Geceleri 4 gün 2 kez, 3 gün 1 kez şeklinde azaltarak sadece rüya öğünü vererek bu süreci bitirmeyi düşünüyorum. Mantıklı mıdır sizce, veya geceleri de hiç mi vermeyeyim napayım. ben o kadar üzülüyorum o kadar üzülüyorum ki artık mantığımı kaybettim. Tecrübeli analar, bana bi el uzatın hele. 😔😔😔😔😔