Arkadaşlar sütüm doğum yaptıktan 1 hafta sonra geldi sağdığımda 150 cc çıkıyodu sonra bebeğimin kolik olduğunu öğrendim 40 ından sonra çok ağlıyodu yemek yemeğe fırsatım yoktu tek başıma oldum için de hem yorgunluk hem düzenli beslenememe sütüm gitti. Ve şuan mama kullanıyoruz ama mememi verdiğimde alıyo sütümün gelmesi için ne tapmalıyım ya da gelmez mi artık ? Çok üzülüyorum