Deletedmom_123 Kızlar bebeğim 3 aylık 3 gün önce eşim hastaydı boğaz ağrısı vardı ama nezle grip değildi bugün bebeğim uyuyup uyandı ateşi var 38.7e kadar çıktı doktora götürdüm idrar kan temiz ciğerde boğazda kulakta bir şey yok doktor calpol ver dedi verdim ama ateşi düşmüyor hala 38lerde neden olabilir bilmiyorum çok üzgünüm yapabileceğim bir şey var mı
Neseuygar08 Deletedmom_123 bol bol emzırın susuz kalmasın calpol verın 6 saat arayla verebılirsınız 3 güne toparlar ınsalah gecmıs olsun
Melek1411 Deletedmom_123 üzerini soyun ılık duş aldırın ateşini kontrol altında tutun sürekli calpol de saati geldikçe verin. Duştan sonra yine çıkarsa ateşi üstündekileri çıkarın koltuk altına kasıklara ayak bileğine ıslak bezler koyun
hulya1406 Deletedmom_123 calpol ve başka bir şurubu ateş düşürücüyü dönüşümlü verin.Daha etkili olacaktır doktorumuz bu şekilde iletmişti bizede.
Gunesderin Viral enfeksiyon geçiriyor olabilir canım. Bu yüzden ateşi düşmüyor olabilir. Bu tarz hastalıklarda ateş 3 gün düşmüyor maalesef, üç gün sonra yine ateşi düşmezse tekrar bir Dr götür. Çok geçmiş olsun hemen iyileşsin
Gunesderin Buhar makinesi varsa içine aktardan alabileceğin okaliptus yağı damlat odayı bolca nemlendir. Eğer yoksa kocaman bir leğene kaynar su doldur içine aynı şekilde okaliprus yağı dök aşırı iyi geliyor. Benim çocuğum da hastaydı bugün iyileştik. Yine başına soğan karanfil yapabilirsin. Ben okaliptus yağını yastığına falan da damlatmiştim
Deletedmom_123 hulya1406 başka şurup vermediki canım ısrarla dememe rağmen sadece calpol ver dedi zaten hiçte ilgilenmedi 😢