Bebekleri beşiğe nasıl alıştırdınız. 2 ay oldu hep benimle uyumak istiyor. Başta öyle alıştırdım sanırı. Yatakta da sırılsıklam oluyor çok terliyor.2 aydır bebekle uyuduğum için eşimle aynı yerde uyuyamıyoruz bile. Çocuğumu incitmeden nasıl halledebilirim bu sorunu acaba