Kızlar bi konuda yardımınıza çok ihtiyacım var oğlum 15 aylık gündüz uykusunda problem uykuya geçişi de kolay. 2-3 ay önce gece beslenmesini de kestim diyebilirim sadece 1 kez veriyorum sabaha karşı. Ama uyanıp sebepsizce çığlık çığlığa ağlıyor sebebini anlayamıyorum sakinleştiremiyorum odadan çıkarıp tüm evi dolaşmam falan lazım. Uykulu halimle her zaman yapamıyorum onu da. Bazen öylece susmasını bekliyorum elimden bi şey gelmiyor bi fikir verin sebep söyleyin nedir bu ne değildir Allah aşkına