Edagg benim doktorum doğumdan sonra 6 ay daha vitamin ilaçlarını kullanıcaksın dedi ben he he dedim bıkmışım ya 9 ay 😂 çok bilmişlik yaptım içmedim. Sonra bi başladı saç dökülmesi, 3-4 aylarda kel kalıcam diye korktum hemen başladım eski ilaçlara 🥲 hemen durdu dökülmesi. Vitamine devam 💃🏻