D_33 Bebeğim 12 günlük emzirdikten sonra yatağına koyuyorum ağlıyor.Sürekli meme versem alıyor sütüm az geliyor. Ne yapmam gerekiyor siz neler yaptınız ?
Sidika06 D_33 lacmix isimli bir vitamin kullaniyorum. Bende ise yaradi. Dr unuza danisip sans verebilirsiniz. Birde daha cok kucuk, sizin sicakliginiza ihtiyci var. Birazcik sabredin. Bu gunler gececek😊
Asyaveannesi04 D_33 daha çok küçük annesi şuan sana çok ihtiyacı var ben 2 ay kucağımdan indirmedim hep ağlıyordu uyumuyordu koynumda uyuttum sonra sonra düzene girdik hep emmek istiyor gazını çıkar istiyor şuan 6 aylık olduk yeni yeni düzene girdik diyebilirim sabır sadece
Zynp26- D_33 irmik helvasi açık çay dere otu bisküvi arasina lokum bunlari yerseniz birde bol su icerseniz sütünüz gelir