Harikaanne Kızlar dun ku postumdan hatırlayanlar olur iki gebelik testinde pozitif kanda negatif çıkmıştı düşük yapmışım bu devamlı böyle mi devam eder korkuyorum ilk kızımda da hep düşük tehlike kanamam vardi ilaçlarla tutundu başına gelenler yazabilirler mi
Omom Harikaanne bu düşük sayılmıyor. Ben de yaşadım. Olur da başka doktora falan gidersen ben düşük yaptım deme sakın çünkü kimyasal gebelik başka bir şey düşük başka bir şey demişti doktorum. Bir kere kimyasal gebelik yaşayıp peşine üç dört kere daha kimyasal gebelik yaşayanlar da var. Bir daha hiç sorun olmayanlar da. Mesela ben sonrasında doğurdum oğlumu
Esenburhan123 Harikaanne yok hayır benim bir kere kimyasal oldu sonra tedaviye gittik tedavisiz oldu sağlam gebelik
Harikaanne Omom yani hep böyle devam etmez değil mi dun aksamdan bu yana kanamam oldu düşük olmuş umarım böyle devam etmez
Harikaanne Esenburhan123 Çok şükür canım ilk kızımda da ilaçlarla tutundu hep yattım bunda böyle olunca çok korkuyorum
Omom Harikaanne düşük kanaması değil o. Adet oldunuz siz. İşte dediğim gibi hep böyle devam etmeyebilir tabi ki. Ben sonrasında sağlıkla yaşadım hamilelik.
1Aybarsmom Harikaanne Benimde ilk hamileliği de kimyasal gebelikmiş ama ben anlamadım. Doktora gidince söylediler. 3 ay sonra tekrar hamile kaldım sağlıklı bir gebelik oldu şimdi oğlum 18 aylık 😊 siz kan testi verdiniz mi? Verdiyseniz değeriniz kaç çıktı? Şuan adetim 4 gün gecikti dün kan verdim beta hcg 1.29 çıktı kimi geç döllenme kimisi kimyasal gebelik diyor. Ama hiçbir hamilelik belirtim yok. Adet olacakmışım gibi ağrım oluyor
Harikaanne 1Aybarsmom Canim değerimi söylemedi doktor acile gitmiştim benim 12 gün geçti kasiklarimda ağrı mide bulantim vardi benim ki düşük olmuş sonra doktora gittim öğrendim ilk kızımda zor oldu o yüzden korktum